Sabtu, 15 Ogos 2009

Hampeh sungguh SPRM

Berita TV3 jam 130 petang tadi melapurkan seorang Tim. Pesuroh jaya SPRM ( Siasatan kalau tidak silap PG ) telah mengeluarkan arahan kepada semua pegawa SPRM bahawa bermula pada hari ini, SPRM tidak akan lagi menyiasat mana-mana kes rasuah, penyelewengan atau salahguna kuasa terhadap mana-mana tokoh politik atau yang berkaitan politik.

Alasannya mudah : Setiap kali tangkapan dan siasatan SPRM dalam kes rasuah yang melibatkan politik atau tokoh politik maka SPRM akan dikecam dan maki hamun. Beliau seterusnya berkata beliau rela hilang jawatan kerana memberi arahan sedemikian. Ini kata Tim Pesuruhjaya SPRM Malaysia.

(http://arifomar.blogspot.com/)

ni lagi satu tak guna punya orang. masa buat akujanji dulu kata nak berkhidmat untuk masyarakat lah.. nak benteras dan perang rasuah habis - habisan lah.. baru kene permain dengan kafir laknatullah DAP dah surrender..

Patut lu letak jawatan ler brader kalau dah mandul tak mampu buat kerja. Salahkan orang plak. Takkanlah orang yang beri rasuah nak pergi sendiri kat SPRM kata "Latuk! wa sulah kasi itu lasuah!"

Hampeh tahap babun!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sendiri tulis sendiri tanggung