Sabtu, 15 Ogos 2009

PAS untuk Melayu? Kah! Kah!

Permatang Pasir: Erti kemenangan untuk Pakatan
Mohd Nazri Abdullah, Ali Hashim & Shukri Mohamad

PERMATANG PASIR, 14 Ogos : Bagi PAS, kemenangan di Permatang Pasir nanti adalah untuk orang Melayu dan Islam. Bagi DAP, kemenangan nanti bererti sokongan kepada kerajaan pimpinan Setiausaha Agungnya, Lim Guang Eng di negeri itu. Bagi PKR, kemenangan di sini bererti sokongan terus menerus kepada anggota Parlimennya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Inilah perspektif yang ada kepada semua parti-parti dalam Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil Permatang Pasir nanti.

Perspektif inilah yang bakal menyatukan mereka dengan satu tujuan iaitu memenangkan calon PAS yang akan mewakili Pakatan Rakyat melawan calon Umno yang akan mewakili Barisan Nasional (BN).

Sumber: harakahdaily.net

Tukar plak dah, dulu tak nak libatkan Melayu dalam perjuangan mereka. Bila nak mengundi kat Permatang Pasir dah tukar plak.
Memang dasar hampeh!!
tak boleh percaya!!
Penipu besar!!

1 ulasan:

  1. Salam bro...

    Dia orang tersilap tu, sepatutnya PAS FOR ALL!!! tapi masuk kawasan Melayu kata la bela Melayu, masuk kawasan Cina bela DAPig, masuk kawasan India jadi la Kampung Buah Pala.

    Kan ini satu geng dengan sesumpah Al-Juburi, hari ini kaler hijau, esok coklat, lusa warna beer (sori la aku color blind, tak tau warna apa tu)... hahaha

    Apapun bro, selamat berjuang menentang puak Perosak Rakyat ini....

    BalasPadam

Sendiri tulis sendiri tanggung