Sabtu, 15 Ogos 2009

Macam Babi nak kene sembelih

Tergelak aku tengok kat tv3 bila haremzadeh DAP ni nak kene bawa pergi ke SPRM melompat2 dan meggelepar macam babi nak kene sembelih. Mula2 masa dalam opis nampak macho jer, tapi bila turun bawah nak masuk dalam kereta SPRM mulalah haremzadeh DAP ni buat perangai. Dengar kata macam gangster tapi bila dah kantoi muka macam taik babi jer sekor2 aku tengok.

Yang kelakarnya bila dah tak larat nak menggelepar, duduk terjelepuk, terus kata SPRM plak tolak dia. Memang dasar haremzadeh DAP, taik pembohong dan makan rasuah!!

Last2 Ustaz Ronnie juga yang muncul...... Biasalah taiko besar mesti kene datang selamatkan anak buah.. alah macam dalam filem Young and Dangerous tu!!

Kat bawah ni aku amik petikan dari mStar Online:

SPRM tahan pembantu khas Ronnie Liu

SHAH ALAM: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menahan Wong Chuan How, pembantu khas kepada Exco Selangor, Ronnie Liu selepas berlaku pergelutan pagi tadi.
Kedua-dua pihak membuat laporan polis berikutan insiden itu.


SPRM mendakwa Wong yang merupakan ahli Majlis Perbandaran Sepang dan juga seorang kontraktor, cuba mengelak daripada ditangkap dan melepaskan diri ketika insiden pada pukul 9.30 pagi tadi di pusat perkhidmatan Sungai Pelek di Sepang.

SPRM sedang menyiasat dakwaan penyalahgunaan dana kerajaan negeri Selangor oleh beberapa wakil rakyat negeri itu.

Sumber memberitahu The Star, pegawai SPRM telah datang berjumpa Wong pagi tadi dan mengatakan beliau telah "hilang" selama beberapa minggu walaupun pelbagai usaha dilakukan untuk menghubunginya berhubung dakwaan beliau telah diberikan lebih 230 projek bernilai hampir RM500,000.

Sumber memberitahu, SPRM telah menahan dua lelaki pada minggu lalu yang mana syarikat mereka digunakan oleh kontraktor untuk mendapatkan projek-projek tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sendiri tulis sendiri tanggung