Ahad, 16 Ogos 2009

Tolong Jangan Cerca Aljuburi Lagi!

Ketua Pembangkang bukan untuk dicerca: Zaid

SHAH ALAM - Datuk Seri Anwar Ibrahim sepatutnya diberi penghormatan sewajarnya kerana kedudukan beliau yang sah sebagai Ketua Pembangkang dalam Parlimen negara dan bukannya dianggap musuh yang mesti dimaki serta dicerca setiap masa.

Bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Zaid Ibrahim berkata, Anwar mempunyai peranan yang sah dalam sistem demokrasi berparlimen kerana beliau mewakili separuh daripada jumlah pengundi Malaysia (4 juta) yang memilih Pakatan Rakyat (PR) pada pilihan raya umum lalu.

Menurutnya, sebenarnya di negara-negara yang lebih memahami selok-belok demokrasi, tata susila politik m:oden, yang tahu erti peranan yang berbeza antara kerajaan dan pembangkang, Ketua Pembangkang amat dihormati.

sumber: Sinar Harian

Hahahhahahaha.. lawak bodoh ker apa Zaid ni. Kalau kau nak tahu, pembangkanglah yang membawa budaya mencaci dan mencerca. Bila kena batang hidung korang baru korang tahu pedih ke tidak...

Lagi pun tak salah kita mencerca orang tu kalau kita tak tahu.. Macam kata Nik Ajis, takpe kalau DAP hina Islam sebab DAP tak tahu pasal Islam..

Jadi orang ramai dan rakyat bolehler mencaci anwar sebab diorang tak tahu pasal anwar aljuburi walilawati... Tak gitu Tuan Guru??

3 ulasan:

  1. Tanpa Nama16/8/09 16:46

    SLM PERJUANGAN BRO...GEREKKK SEYHHH!!...AKU SOKONG SGT ULASAN LU BRO..KENE KT DIORANG SKET DH MELENTING2 MCM BEROK MAKYEH KEHKEHKEH..AKU SUKE ARTIKEL SIMPLE KO BRO..KIPIDAP BROO HUHUHU!!!

    BalasPadam
  2. Oi Zaid yang nama Melayu tapi berjiwa bukan Melayu!

    Nak hormat orang pun tenguk pada perangai dan kelakuannya. Kalau perangai dan kelakuan huduh,bukan saja Ketua Pembangkang, jadi Tok Guru pun tak patut kita hormat!

    BalasPadam
  3. Hahaha.. memang aku tanggung bro lau kene..

    aku rasa nafsu setan aku makin menguasai diri aku.. eheheh.. aku cadangkan kita kerat je semua ni bia tinggal 1 MELAYU jer kat malaysia ni.

    seruan - Wahai Rakyat Malaysia marilah kita laksanakan misi baru kita.. Kerat semua pengkhianat bangsa!

    Kembalikan keaguangan Islam!
    Kembalikan Kedaulatan Negara!
    Kembalikan Tanahairku "TANAH MELAYU"!

    ALLAHU AKBAR! ALLAHU AKBAR!! ALLAHU AKBAR!!!

    BalasPadam

Sendiri tulis sendiri tanggung